Самбірська

районна державна адміністрація

Звернення громадян

Результат пошуку зображень за запитом "прийом громадян"

Сьогодні згідно графіку головою Самбірської районної державної адміністрації Олегом Домчаком було проведено особистий прийом громадян, на якому було прийнято 6 громадян району з питань збереження 10 класу у Вільшаницькій СЗШ І-ІІІ ст., земельних питань, виділення матеріальної допомоги та ін.

Детальніше:15 липня  Олег Домчак провів...

17 червня 2015 року згідно графіку прийому голова Самбірської районної державної адміністрації Олег Домчак провів особистий прийом громадян, на якому було прийнято 8 жителів міста та району.

Детальніше:Сьогодні Олег Домчак провів...

22 квітня 2015 року голова райдержадміністрації Олег Домчак провів особистий прийом громадян. Обговорено питання щодо роботи начальника відділу освіти, виділення матеріальної допомоги, ремонт доріг та ін. На всі звернення заявники отримали роз’яснення. 

 

18 вересня 2014 року голова Самбірської районної державної адміністрації Олег Домчак спільно із службами району провів виїзний прийом громадян у Волебаранецькій та Верховецькій сільських радах.

Детальніше:18 вересня 2014 року голова...

16 жовтня 2013 року о 10.00 год. в приміщенні адміністративного будинку Корналовицької сільської ради та в 11,30 год. в приміщенні адміністративного будинку Гординянської сільської ради голова Самбірської районної державної адміністрації Іван Білак спільно з керівниками служб району проведе прийом громадян.

Самбірська районна державна адміністрація.

 

В рамках телевізійного проекту «Діалог з країною» за участю Президента України Віктора Януковича, який відбувся 22 лютого поточного року, до Самбірської районної державної адміністрації від Львівського обласного контактного центру звернень громадян поступило 01 звернення жительки с. Вощанці Самбірського району. Звернення опрацьоване у відділі контролю Самбірської районної державної адміністрації. Інформаційна довідка. З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян, підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців діє  «гаряча лінія» Львівського обласного контактного центру. Новий call-центр є складовою Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади. Оператори контактного центру приймають звернення заявників та надсилають їх на розгляд центральним і місцевим органам виконавчої влади відповідно до компетенції. Крім цього, фахівці центру надаватимуть зацікавленим особам довідкову інформацію. Завдяки «гарячій лінії» обласного контактного центру заявнику не доведеться писати звернення та приносити його для реєстрації в державну установу – достатньо буде лише задзвонити за багатоканальним телефоном (032) 235 73 73 та озвучити свою проблему чи пропозицію оператору. Львівський обласний контактний центр створений згідно із розпорядженням Кабінету міністрів України «Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади», Постановою Кабінету міністрів України «Про затвердження Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади та Типового положення про контактний центр Автономної Республіки Крим, області, мм. Києва і Севастополя», розпорядженням голови Львівської обласної державної адміністрації «Про створення Львівського обласного контактного центру». Номер телефону «гарячої лінії» Львівського обласного контактного центру: (032) 235 73 73. «Гаряча лінія» працює крім святкових та вихідних днів за наступним графіком: понеділок-п’ятниця з 9 до 18 години.http://loda.gov.ua/zapratsyuvala-haryacha-liniya-lvivskoho-oblasnoho-kontaktnoho-tsentru.html

Результат пошуку зображень за запитом "національне агентство з питань запобігання корупції"

 

 

 

 

На сайті 134 гостя та 0 користувачів

 

  

  

  

http://www.president.gov.ua/

 

http://rada.gov.ua

http://www.ukraine-nato.gov.ua/nato/ua