Самбірська

районна державна адміністрація

САМБІРСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
САМБІРСЬКА РАЙОННА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

«7» травня 2025 року Самбір № 22-ВА

Про Координаційний центр

підтримки цивільного населення при

Самбірській районній військовій

адміністрації

На виконання статті 15 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», статей 6, 39, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (у редакції Указу Президента України від 14 січня 2025 року № 26/2025 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»), Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 68/2022 «Про утворення військових адміністрацій», постанови Кабінету Міністрів України від 9 травня 2023 року № 470 «Про координаційні центри підтримки цивільного населення», розпорядження начальника Львівської обласної військової адміністрації від 9 червня 2023 року № 421/0/5-23ВА «Про утворення координаційного центру підтримки цивільного населення при Львівській обласній військовій адміністрації» (зі змінами), враховуючи лист Львівської обласної військової адміністрації від 25 квітня 2025 року № 1-549/0/25, з метою підтримки та координації надання допомоги населенню, постраждалому внаслідок збройного конфлікту, зокрема внутрішньо переміщеним особам, ветеранам війни, особам з інвалідністю внаслідок війни, особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалим учасникам Революції Гідності, членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членам сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України, іншим постраждалим особам

З О Б О В ’ Я З У Ю:

  1. Утворити Координаційний центр підтримки цивільного населення при Самбірській районній військовій адміністрації.
  2. Затвердити Положення про Координаційний центр підтримки цивільного населення при Самбірській районній військовій адміністрації.
  3. Затвердити персональний склад Координаційного центру підтримки цивільного населення при Самбірській районній військовій адміністрації, що додається.
  4. Визнати такими, що втратили чинність, розпорядження начальника районної військової адміністрації від 12 липня 2023 року № 33-ВА «Про утворення Офісу з підтримки цивільного населення при Самбірській районній військовій адміністрації» та від 21 липня 2023 року № 35-ВА «Про затвердження персонального складу Офісу з підтримки цивільного населення при Самбірській районній військовій адміністрації» (зі змінами).
  5. Контроль за виконання розпорядження залишаю за собою.

 

 

Начальник   Іван ІЛЬЧИШИН

 

 

Додаток
до розпорядження начальника районної військової адміністрації
від 7» травня 2025 року № 22-ВА

 

С К Л А Д
Координаційного центру підтримки цивільного населення при Самбірській районній військовій адміністрації

Пупа
Надія Юріївна

-

перший заступник голови районної державної адміністрації, керівник Координаційного центру підтримки;

Топільницький
Орест Володимирович

-

начальник управління соціального захисту населення районної державної адміністрації заступник керівника Координаційного центру підтримки;

Крушинська
Оксана Михайлівна

-

головний спеціаліст відділу у справах захисту осіб з інвалідністю та постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи управління соціального захисту населення районної державної адміністрації, секретар Координаційного центру підтримки.

Члени Координаційного центру підтримки:

Гринюк
Андрій Юрійович

-

в. о. голови Самбірської районної філії Львівської обласної організації Товариства Червоного Хреста України (за згодою);

Депко
Ольга Леонідівна

-

локальний менеджер Мальтійської служби допомоги (за згодою);

Зигула
Наталія Євгенівна

-

фахівець з моніторингу ситуації ВПО Благодійного фонду «Право на захист» (за згодою);

Казан
Лариса Мар’янівна

-

начальник відділу обслуговування громадян № 3 управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області (за згодою);

Квашеняк
Ганна Юріївна

-

начальник відділу гуманітарної політики районної державної адміністрації;

Кузнєцов
Євген Сергійович

-

координатор молодіжних проєктів Львівського регіонального офісу UNICEF в Україні (за згодою);

Малецька
Світлана Михайлівна

-

заступник начальника управління, начальник відділу економіки, житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури управління соціально-економічного розвитку районної державної адміністрації;

Невойда
Лідія Любомирівна

-

начальник відділу у справах внутрішньо переміщених осіб управління соціального захисту населення районної державної адміністрації;

Семенина
Богдан Іванович

-

начальник Самбірського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (за згодою);

Тимців
Іван Михайлович

-

в. о. директора Самбірської філії Львівського обласного центру зайнятості (за згодою);

Худзей
Данута Степанівна

-

заступник начальника служби, начальник відділу з питань опіки та піклування служби у справах дітей районної державної адміністрації;

Чупінська
Марія Григорівна

-

архіваріус відділу документообігу, контролю та розгляду звернень громадян апарату районної державної адміністрації, координатор у питаннях отримання гуманітарної допомоги, що надається благодійними фондами, громадськими організаціями, волонтерами внутрішньо переміщеним особам, що зареєстровані та проживають на території Самбірського району;

Яворська
Іванна Зеновіївна

-

головний спеціаліст сектору ветеранської політики управління соціального захисту населення районної державної адміністрації.

Члени Координаційного центру підтримки від територіальних громад, які можуть брати участь у засіданні відповідно до компетенції територіальної належності:

Андрейко
Тарас Ярославович

-

заступник Ралівського сільського голови (за згодою);

Біндас
Роман Романович

-

заступник Рудківського міської голови (за згодою);

Гришканич
Олег Васильович

-

перший заступник Турківського міського голови (за згодою);

Жук
Ігор Володимирович

-

секретар Старосамбірського міського голови (за згодою);

Кравчишин
Михайло Іванович

-

заступник Бісковицького сільського голови (за згодою);

Кроляк
Галина Василівна

-

перший заступник Самбірського міського голови (за згодою);

Кузьма
Любов Романівна

-

перший заступник Хирівського міського голови (за згодою);

Терлецька
Тетяна Іванівна

 

заступник Добромильського міського голови (за згодою);

Чіхрак
Ігор Васильович

 

заступник Стрілківського сільського голови (за згодою);

Чулик
Оксана Василівна

-

заступник Новокалинівського міського голови (за згодою);

Юричко
Олег Олексійович

-

заступник Боринського селищного голови (за згодою).

______________________________________________


ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження начальника районної військової адміністрації
від 7» травня 2025 року № 22-ВА

 

ПОЛОЖЕННЯ

про Координаційний центр підтримки цивільного населення при Самбірській районній військовій адміністрації

  1. Координаційний центр підтримки цивільного населення при Самбірській районній військовій адміністрації (далі – Координаційний центр підтримки) є консультативно-дорадчим органом при районній військовій адміністрації, який утворюється для підтримки та координації надання допомоги населенню, постраждалому внаслідок збройного конфлікту, зокрема внутрішньо переміщеним особам, ветеранам війни, особам з інвалідністю внаслідок війни, особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалим учасникам Революції Гідності, членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членам сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України, іншим постраждалим особам (далі – постраждале населення), забезпечення ефективної взаємодії з Координаційним центром підтримки цивільного населення при Львівській обласній військовій адміністрації (далі – Координаційний центр), а також взаємодії між органами виконавчої влади, правоохоронними та іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, організаціями та установами, що залучають до своєї діяльності волонтерів, волонтерами, представництвами в Україні міжнародних гуманітарних організацій під час вирішення питань щодо соціального захисту, забезпечення житлом та зайнятості постраждалого населення, надання психосоціальної, медичної та правової допомоги постраждалому населенню (далі – проблемні питання постраждалого населення).
  2. Координаційний центр підтримки входить в організаційну структуру Координаційного центру при обласній військовій адміністрації.
  3. Координаційний центр підтримки у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції і законів України, актами Кабінету Міністрів України, розпорядженнями, дорученнями начальника обласної військової адміністрації, районної військової адміністрації, а також цим положенням.
  4. Діяльність Координаційного центру підтримки ґрунтується на принципах верховенства права, законності, гласності, відкритості, відповідальності, гендерної рівності та інклюзивності.
  5. Основними завданнями Координаційного центру підтримки є:

5.1. Сприяння забезпеченню взаємодії між Координаційним центром при обласній військовій адміністрації, органами виконавчої влади, правоохоронними та іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, організаціями та установами, що залучають до своєї діяльності волонтерів, волонтерами, представництвами в Україні міжнародних гуманітарних організацій, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності під час вирішення проблемних питань постраждалого населення.

5.2. Виконання завдань, поставлених Координаційним центром при обласній військовій адміністрації та надання відповідної інформації на його запити.

5.3. Організація збору та обробка інформації щодо нагальних потреб та проблемних питань постраждалого населення з врахуванням вимог чинного законодавства України щодо персональних даних.

5.4. Збір та узагальнення інформації щодо спроможності територіальних громад у задоволенні невідкладних потреб та вирішенні проблемних питань постраждалого населення, зокрема щодо кадрових, матеріальних, технологічних ресурсів об’єктів державної та комунальної форми власності, громадських ініціатив та проєктів міжнародної гуманітарної допомоги відповідної адміністративно-територіальної одиниці для забезпечення доступності постраждалого населення до всіх наявних у регіоні психосоціальних, медичних, освітніх, правових та інших послуг.

5.5. Проведення аналізу діяльності надавачів усіх видів соціальних послуг у відповідному районі;

5.6. Підготовка пропозицій щодо вирішення проблемних питань постраждалого населення, у тому числі пропозицій до відповідних регіональних цільових програм.

5.7. Проведення моніторингу стану вирішення проблемних питань постраждалого населення, вразливих категорій: внутрішньо переміщених осіб, родин військовослужбовців, дітей/підлітків, людей старшого віку та людей з інвалідністю, інших категорій осіб, визначених п. 1 цього Положення.

5.8. Взаємодія з міжнародними та національними організаціями, громадськими об’єднаннями, консультативно-дорадчими органами, іншими установами та організаціями з метою вирішення проблемних питань постраждалого населення;

5.9. Визначення шляхів і способів вирішення проблемних питань постраждалого населення, підготовка та подання відповідних пропозицій керівництву районної військової адміністрації.

5.10. Розгляд питань, які потребують міжгалузевої узгодженої співпраці з питань охорони психічного здоров’я та психосоціальної підтримки, визначення шляхів та способів їх вирішення.

5.11. Розроблення та/або розгляд пропозицій до проєктів регіональних цільових програм, інших актів щодо реалізації державної політики з питань охорони психічного здоров’я та психосоціальної підтримки, зокрема розроблення та реалізації профілактичних заходів і програм раннього втручання.

5.12. Співпраця з громадськими об’єднаннями, іноземними неурядовими організаціями, міжнародними організаціями та іншими заінтересованими особами, благодійними фондами при розробці та реалізації заходів і програм (проєктів), спрямованих на реалізацію національних, регіональних програм та підтримка громадських ініціатив з цих питань.

5.13. Інформування населення щодо діяльності Координаційного центру підтримки та стану виконання відповідних регіональних цільових програм.

  1. Координаційний центр підтримки для виконання покладених на нього завдань:

6.1. Подає Координаційному центру при обласній військовій адміністрації за результатами своєї роботи рекомендації та відповідну інформацію на його запити.

6.2. Взаємодіє з організаціями та установами, що залучають до своєї діяльності волонтерів, волонтерами, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності під час вирішення проблемних питань постраждалого населення;

6.3. Проводить моніторинг та узагальнення проблемних питань постраждалого населення, визначає можливі шляхи і способи їх вирішення.

6.4. Проводить моніторинг та узагальнення інформації щодо спроможності територіальних громад у задоволенні невідкладних потреб та вирішенні проблемних питань постраждалого населення, зокрема щодо кадрових, матеріальних, технологічних ресурсів об’єктів державної та комунальної форми власності, громадських ініціатив та проєктів міжнародної гуманітарної допомоги відповідної адміністративно-територіальної одиниці для забезпечення доступності постраждалого населення до всіх наявних у регіоні психосоціальних, медичних, освітніх, правових та інших послуг; готує пропозиції щодо подальшого співробітництва з міжнародними гуманітарними організаціями.

6.5. Надає консультаційну підтримку щодо провадження діяльності координаційним центрам територіальних громад.

6.6. Проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу з представниками громадських об’єднань, організаціями та установами, що залучають до своєї діяльності волонтерів, волонтерами, організовує освітні заходи.

6.7. Проводить моніторинг, узагальнює та подає начальнику районної військової адміністрації інформацію щодо пропозицій міжнародних гуманітарних організацій, громадських об’єднань, організацій та установ, що залучають до своєї діяльності волонтерів, стосовно вирішення проблемних питань постраждалого населення.

6.8. Проводить аналіз стану справ та причин виникнення проблемних питань постраждалого населення на відповідній території, визначає шляхи і способи їх вирішення.

6.9. Інформує в обов’язковому порядку громадськість, Координаційний центр та начальника районної військової адміністрації про свою діяльність, ухвалені рекомендації та їх виконання.

  1. Координаційний центр підтримки відповідно до покладених на нього завдань має право:

7.1. Запитувати та отримувати від Координаційного центру при обласній військовій адміністрації, органів виконавчої влади та інших державних органів, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, зокрема представництв в Україні міжнародних гуманітарних організацій, інформацію, необхідну для вирішення проблемних питань постраждалого населення, а також у фізичних осіб за їх згодою документи, інформацію та матеріали.

7.2. Запрошувати на свої засідання членів Координаційного центру при обласній військовій адміністрації, керівників і представників органів виконавчої влади, правоохоронних та інших державних органів, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності;

7.3. Залучати для розгляду питань, що належать до компетенції Координаційного центру підтримки, членів Координаційного центру при обласній військовій адміністрації, працівників органів виконавчої влади, правоохоронних та інших державних органів, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності (за погодженням з їх керівниками), а також незалежних експертів (за їх згодою).

7.4. Забезпечити організацію роботи, механізм прийому, реєстрації, оперативного розгляду і надання відповідей на звернення, що надходять на цілодобову телефонну «гарячу лінію»/ телефонну «гарячу лінію» (у разі їх створення).

7.5. Отримувати знеособлені дані про проблемні питання постраждалого населення, що надійшли на цілодобову телефонну «гарячу лінію»/ телефонну «гарячу лінію» (у разі їх створення).

7.6. Здійснювати разом із Координаційним центром при обласній військовій адміністрації, структурними підрозділами районної військової адміністрації та органами місцевого самоврядування заходи для вирішення проблемних питань постраждалого населення.

7.7. Організовувати і проводити наради, семінари, конференції, засідання за круглим столом, брифінги та інші заходи.

7.8. Опрацьовувати в порядку, встановленому чинним законодавством України,персональні дані.

  1. Координаційний центр підтримки під час виконання покладених на нього обов’язків взаємодіє з Координаційним центром при обласній військовій адміністрації, органами виконавчої влади, правоохоронними та іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності.
  2. Посадовий та персональний склад Координаційного центру підтримки затверджується начальником районної військової адміністрації шляхом видання відповідного розпорядження.
  3. Очолює Координаційний центр підтримки керівник, який за посадою є заступником голови районної державної адміністрації та визначається начальником районної військової адміністрації. Керівник Координаційного центру підтримки здійснює загальне керівництво діяльністю Координаційного центру підтримки.

Керівник Координаційного центру підтримки:

10.1. Здійснює керівництво діяльністю Координаційного центру підтримки.

10.2. Дає відповідні доручення членам Координаційного центру підтримки, здійснює переписку, листування, тощо від імені Координаційний центру підтримки та представляє його у відносинах з третіми особами незалежно від форми власності, представляє його у відносинах з органами усіх гілок влади, правоохоронними та іншими державними і недержавними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності, зокрема представництвами в Україні міжнародних гуманітарних організацій.

10.3. Скликає засідання Координаційного центру підтримки, визначає порядок денний засідань, головує на них.

10.4. Вчиняє усі інші дії, необхідні для належного виконання завдань Координаційного центру підтримки в межах чинного законодавства України.

  1. До складу Координаційного центру підтримки можуть входити за посадою керівники (заступники) структурних підрозділів районної державної адміністрації, управлінь структурного підрозділу районної державної адміністрації з питань соціального захисту населення; охорони здоров’я (медицини), освіти; економіки; містобудування та архітектури; житлово-комунального господарства; культури, а також керівник/заступник місцевого підрозділу управління Пенсійного Фонду України у Львівській області, керівник районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки, представники Самбірської філії Львівського обласного центру зайнятості, громадських об’єднань, організацій та установ, що залучають до своєї діяльності волонтерів (за згодою) (далі – члени Координаційного центру підтримки).

До складу Координаційного центру підтримки можуть входити працівники з питань соціального захисту населення; охорони здоров’я (медицини), освіти; економіки; містобудування та архітектури; житлово-комунального господарства; культури, а також представники громадських об’єднань, організацій та установ, що залучають до своєї діяльності волонтерів, включаються до складу Координаційного центру підтримки, як менеджери Координаційного центру підтримки (далі – менеджери Координаційного центру підтримки).

  1. Формою роботи членів Координаційного центру підтримки є засідання, що проводяться у разі потреби, але не рідше ніж один раз на місяць.

Підготовку матеріалів для розгляду на засіданнях членів Координаційного центру підтримки забезпечує його секретар.

Засідання членів Координаційного центру підтримки вважається правочинним, якщо на ньому присутні більш як половина його членів.

Керівник Координаційного центру підтримки може прийняти рішення про проведення засідання в режимі реального часу з використанням відповідних технічних засобів, зокрема через мережу Інтернет, або про участь члена Координаційного центру підтримки у засіданні в такому режимі.

Менеджери Координаційного центру підтримки можуть вживати заходів щодо надання психологічної, юридичної та інших видів допомог для постраждалого населення, яке проживає у районі.

  1. На своїх засіданнях члени Координаційного центру підтримки:
  • приймають запропоновані до розгляду менеджерами Координаційного центру підтримки, органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування рекомендації щодо проблемних питань постраждалого населення;
  • розробляють рекомендації з проблемних питань постраждалого населення, які запропоновані для розгляду менеджерами Координаційного центру підтримки, органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, які затверджуються Керівником Координаційного центру підтримки, підписується секретарем Координаційного центру підтримки та направляється на розгляд до Координаційного центру при обласній військовій адміністрації.

Рекомендації вважаються схваленими, якщо за них проголосувало більш як половина присутніх на засіданні Координаційного центру підтримки.

У разі рівного розподілу голосів, вирішальним є голос керівника Координаційного центру підтримки.

  1. Рекомендації фіксуються у протоколі засідання, який підписується керівником Координаційного центру підтримки та секретарем, надсилається усім членам Координаційного центру підтримки та Координаційному центру при обласній військовій адміністрації.
  2. Організаційне, інформаційне та матеріально-технічне забезпечення діяльності Координаційного центру підтримки здійснюється районною військовою адміністрацією.

_____________________________________________


 

Результат пошуку зображень за запитом "національне агентство з питань запобігання корупції"

 

 

 

 

На сайті 52 гостя та 0 користувачів

 

  

  

  

http://www.president.gov.ua/

 

http://rada.gov.ua

http://www.ukraine-nato.gov.ua/nato/ua