САМБІРСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
САМБІРСЬКА РАЙОННА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
«17» січня 2025 року Самбір № 3-ВА
Про організацію та ведення
військового обліку на території
Самбірського району в 2025 році
На виконання статей 6, 13, 27, 33, 35, 36, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статей 33, 34, 35, 38 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», статей 17, 18, 21 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року № 1487 «Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів», постанови Кабінету Міністрів України від 27 січня 2023 року № 76 «Про затвердження Порядку бронювання військовозобов’язаних за списком військовозобов’язаних під час дії воєнного стану», постанови Кабінету Міністрів України від 4 лютого 2015 року № 45 «Про затвердження Порядку бронювання військовозобов’язаних за органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування та підприємствами, установами і організаціями на період мобілізації та на воєнний час», враховуючи інформацію про стан військового обліку Самбірського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (далі – Самбірський РТЦК та СП), з метою забезпечення організації військового обліку та бронювання на території Самбірського району в 2025 році
З О Б О В ’ Я З У Ю:
2.1. Проаналізувати та вжити заходів щодо недопущення порушень правил військового обліку та бронювання відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року № 1487 «Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів» викладених в Аналізі.
2.2. Забезпечити дотримання зазначених заходів, які вказані у переліку заходів щодо покращення стану організації та ведення військового обліку підприємств, установ, організацій, які розташовані на території Самбірського району в 2025 році, що додається.
Начальник | Іван ІЛЬЧИШИН |
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження начальника районної військової адміністрації
від «17» січня 2025 року № 3-ВА
Аналіз
стану військового обліку на території Самбірського району в 2024 році
Військово-облікова робота та бронювання військовозобов’язаних в органах державної влади, інших державних органах, органів місцевого самоврядування, підприємствах, установах і організаціях району в 2024 році була організована і здійснювалася відповідно до керівних документів згідно вимог Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» зі змінами, «Про оборону України», Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» зі змінами, статті 27 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» та розпорядження начальника Самбірської районної військової адміністрації від 8 лютого 2024 року № 7-ВА «Про організацію та ведення військового обліку на території Самбірського району в 2024 році».
Головною метою військово-облікової діяльності є спроможність якісного та своєчасного виконання завдань з мобілізації людських та транспортних ресурсів.
Самбірським РТЦК та СП проведено аналіз мобілізаційної роботи щодо виконання розпорядження, здійснення оповіщення військовозобов’язаних, які підлягали призову на військову службу по мобілізації, на вимогу РТЦК та СП забезпечення прибуття військовозобов’язаних, які перебувають на військовому обліку в об’єднаних територіальних громадах, виклик працівників підприємств, установ, організацій та забезпечення їх прибуття до РТЦК та СП.
Аналіз результатів проведення мобілізаційної роботи на підприємствах, установах, організаціях свідчить про те, що незважаючи на постійний контроль з боку начальника Самбірського РТЦК та СП та начальника Самбірської районної військової адміністрації, стан військового обліку в більшості об’єктів не повною мірою відповідає вимогам законів України, іншим нормативно-правовим актом.
За результатами проведення мобілізаційної роботи на належному рівні організований військовий облік в Самбірській міській раді, НПП «Королівські Бескиди», КНП «Турківський районний центр медико-санітарної допомоги».
В гіршу сторону відмічено ТзОВ «ЕІМО», ТзОВ «Самбірський кар’єр», ДЛГП «Старосамбірський Галсілліс», МПП «Тур-Авто».
Загальний стан військового обліку оцінюється як «задовільно».
____________________________________________
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження начальника районної військової адміністрації
від «17» січня 2025 року № 3-ВА
ПЕРЕЛІК
заходів щодо покращення стану організації та ведення військового обліку підприємств, установ, організацій, які розташовані на території Самбірського району в 2025 році
1.1. Використовувати кожне прибуття призовників і військовозобов’язаних з особистих питань до органів місцевого самоврядування для звіряння їх облікових даних із даними, що містяться в картках первинного обліку. В разі відсутності в призовників і військовозобов’язаних військово-облікових документів скеровувати у РТЦК та СП за місцем реєстрації, для уточнення облікових даних та приведення їх військово-облікових документів у відповідність до вимог пункту 20 постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року № 1487 (для призовників – посвідчення про приписку до призовної дільниці; для військовозобов’язаних – військового квитка або тимчасового посвідчення).
1.2. При необхідності внесення змін у військові квитки військовозобов’язаних (при зміні військово-облікових ознак) приймати їх під розписку та подавати до РТЦК та СП для внесення необхідних змін.
1.3. Розробити плани звірянь облікових даних карток первинного обліку призовників і військовозобов’язаних, які перебувають на військовому обліку, з їх обліковими даними, що містяться в особових картках призовників і військовозобов’язаних підприємств, установ, організацій, де вони працюють (навчаються), що перебувають на території відповідальності об’єднаних територіальних громад, а також плани контролю за виконанням посадовими особами підприємств, установ та організацій, які перебувають на території відповідних населених пунктів, встановлених правил військового обліку та здійснювати заходи звіряння і контролю відповідно до цих планів.
1.4. Розробити графік звірянь облікових даних військовозобов'язаних, відповідно до затвердженого розпорядженням сільського, селищного, міського голови шляхом подвірного обходу передбачених абзацами другим-четвертим підпункту 11 пункту 24 ПКМ від 30 грудня 2022 року № 1487. Під час звіряння перевіряти наявність та стан військово-облікових документів призовників, військовозобов’язаних та резервістів.
2.1. Проаналізувати кваліфікаційні вимоги до посад на відповідність спеціальностям, визначеним у наказі Міністерства оборони України від 11 жовтня 2021 року № 313 «Про затвердження переліку спеціальностей та/або професій, споріднених з відповідними військово-обліковими спеціальностями, після одержання яких жінки беруться на військовий облік військовозобов’язаних та Переліку спеціальностей та або професій, споріднених з відповідними військово-обліковими спеціальностями». При наявності жінок, що працюють на таких посадах і мають відповідні спеціальності – скеровувати їх до РТЦК та СП за місцем реєстрації для взяття на військовий облік.
2.2. Встановити взаємодію із РТЦК та СП інших адміністративно-територіальних одиниць (за наявності в них на обліку військовозобов’язаних та призовників, що працюють в державному органі, підприємстві, установі, організації). Здійснювати їх письмове інформування про призначення, переміщення і звільнення осіб, відповідальних за ведення військового обліку. В ході взаємодії уточнити строки та способи звіряння даних особових карток, їх облікових даних, внесення відповідних змін до них, а також порядок оповіщення призовників і військовозобов’язаних. Відряджати осіб, відповідальних за ведення військового обліку у визначені строки до РТЦК та СП для проведення звіряння даних особових карток призовників і військовозобов’язаних з їх обліковими документами у РТЦК та СП.
2.3. Оповіщення на вимогу РТЦК та СП призовників, військовозобов’язаних та резервістів про їх виклик до відповідних РТЦК та СП і забезпечення їх своєчасного прибуття.
2.4. Здійснювати прийом на роботу громадян України, тільки після приведення їх військово-облікових документів у відповідність до вимог пункту 20 постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року № 1487 (для призовників – посвідчення про приписку до призовної дільниці; для військовозобов’язаних – військового квитка або тимчасового посвідчення), та доведення до призовників та військовозобов’язаних та резервістів правил військового обліку під особистий підпис під час прийняття на роботу.
2.5. Вести списки персонального військового обліку військовозобов’язаних відповідно до вимог пункту 33 постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року № 1487. Проводити періодичне звіряння списків персонального військового обліку та на вимогу подавати до РТЦК та СП відомість про призовників, військовозобов’язаних та резервістів персональний військовий облік яких вони ведуть.
2.6. Сільським, селищній та міським радам, які здійснюють реєстрацію актів цивільного стану використовувати кожне прибуття призовників і військовозобов’язаних з особистих питань для звіряння їх військово-облікових документів. У разі відсутності у призовників і військовозобов’язаних військово-облікових документів скеровувати у РТЦК та СП за місцем реєстрації, для уточнення облікових даних та приведення їх військово-облікових документів у відповідність до вимог до вимог пункту 20 постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року № 1487 та згідно наказу МОУ від 21 листопада 2017 року № 610. Подавати в семиденний строк відповідним РТЦК та СП відомості про акти цивільного стану щодо призовників, військовозобов’язаних та резервістів до постанови.
13.1. Самбірський районний відділ Головного управління Національної поліції відпрацювати дієву систему роботи щодо розшуку, затримання і доставки до Самбірського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки громадян, які ухиляються від виконання військового обов’язку.
За повідомленнями РТЦК та СП здійснювати досудові розслідування стосовно осіб, які вчинили кримінальні правопорушення, передбачені статтями 335, 336, 337 Кримінального кодексу України.
За зверненням РТЦК та СП здійснювати адміністративне затримання та доставляння призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які вчинили адміністративні правопорушення, передбачені статтями 210, 210 (1) Кодексу України про адміністративні правопорушення.
За вимогою РТЦК та СП подавати десятиденний строк відомості судимості у призовників.
__________________________________________
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження начальника
районної військової адміністрації
від «17» січня 2025 року № 3-ВА
ПЛАН
перевірок стану ведення військового обліку на території Самбірського району на 2025 рік.
А. У виконавчих комітетах міських та сільських рад
№ |
Найменування підприємств, установ та організацій |
Планові дати перевірок на 2025 рік |
Результати перевірок |
Відмітка про виконання |
||||||||||||||
січень |
лютий |
березень |
квітень |
травень |
червень |
липень |
серпень |
вересень |
жовтень |
листопад |
грудень |
кількість |
||||||
військово-зобов’язаних |
призовників |
|||||||||||||||||
офіцерів |
сержантів, солдатів |
жінок |
||||||||||||||||
1. |
Самбірська міська рада |
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Новокалинівська міська рада |
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Рудківська міська рада |
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
Ралівська сільська рада |
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
Бісковицька сільська рада |
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
Добромильська міська рада |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
Старосамбірська міська рада |
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
Хирівська міська рада |
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
Стрілківська сільська рада |
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
Турківська міська рада |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
11. |
Боринська селищна рада |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
Б. На підприємствах, в установах та організаціях:
№ |
Найменування підприємств, установ та організацій |
Планові дати перевірок на 2025 рік |
Результати перевірок |
Відмітка про виконання |
||||||||||||||
січень |
лютий |
березень |
квітень |
травень |
червень |
липень |
серпень |
вересень |
жовтень |
листопад |
грудень |
кількість |
||||||
військово-зобов’язаних |
призовників |
|||||||||||||||||
офіцерів |
сержантів, солдатів |
жінок |
||||||||||||||||
1. |
Самбірська районна державна адміністрація |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Самбірська районна рада |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Самбірська міська рада |
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
КНП Самбірської міської ради «Самбірська центральна лікарня» |
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Самбірської міської ради |
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
Самбірське комунальне підприємство «Об’єднане» |
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
Самбірське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства |
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
КНП Самбірської міської ради «ЖЕК» |
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
ПТМ «Самбіртеплокомуненерго» |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
Самбірський міськрайонний суд Львівської області |
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
Самбірське управління ДКСУ у Львівській області |
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. |
Новокалинівська міська рада |
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13. |
Новокалинівське ВУЖКГ |
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14. |
Рудківська міська рада |
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15. |
КНП «Рудківська лікарня» Рудківської міської ради |
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16. |
Рудківське ВУЖКГ |
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17. |
Ралівська сільська рада |
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18. |
КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Ралівської сільської ради |
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19. |
Бісковицька сільська рада |
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20. |
Самбірський фаховий медичний коледж |
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21. |
Самбірський технікум економіки та інформатики |
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22. |
Вишнянський коледж ЛНАУ |
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23. |
ТзОВ «СЕМ ЕКОПАК» |
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24. |
ТзОВ «Самбірська птахофабрика» |
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25. |
ТОВ «Ембавуд Україна» |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
26. |
ПрАТ «Самбірський приладобудівний завод «Омега»» |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
27. |
ТзОВ «Молокозавод Самбірський» |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
28. |
ТзОВ «ЕІМО» |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
29. |
ТОВ «Самбірський елеватор» |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
30. |
ТОВ «Тирегод Україна» |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
31. |
ТзОВ «Самбірське АТП-14608» |
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
32. |
ТзОВ «Самбірагротехмаш» |
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
33. |
ТзОВ «ЮСЕНКО НАДРА» |
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
34. |
ПП «Служба охорони САМБІР-ГАРАНТ» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
35. |
ТОВ «СЕМ ТЕХНОЛОДЖІ» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
36. |
ТОВ «Самбірський ГРОД» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
37. |
ТОВ «Девелопмент Захід Груп» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
38. |
ППО «Самбірські колійні дорожні ремонтно-механічні майстерні» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
39. |
ТзОВ «Куйдич» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
№ |
Найменування підприємств, установ та організацій |
Планові дати перевірок на 2025 рік |
Результати перевірок |
Відмітка про виконання |
||||||||||||||
січень |
лютий |
березень |
квітень |
травень |
червень |
липень |
серпень |
вересень |
жовтень |
листопад |
грудень |
кількість |
||||||
військово-зобов’язаних |
призовників |
|||||||||||||||||
офіцерів |
сержантів, солдатів |
жінок |
||||||||||||||||
1. |
ТОВ «Чумак» |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
ПП «Кавказ» |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
ТОВ «КАР’ЄР» |
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
Державний професійний технічний навчальний заклад «Нижанковицький професійний ліцей» |
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
КП «Старий Самбіртеплокомуненерго» |
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
КП «Міське виробниче управління житлово-комунального господарства м. Добромиль» |
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
Фаховий коледж Львівського університету «Бізнесу і Права» |
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
ТОВ «АГРО ОПТІМА» |
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
ТОВ «Укрлісхолдінг-Трейд» |
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
КП «Міське виробниче управління житлово-комунального господарства м. Старий Самбір» |
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
КП «Старосамбірське міське водопровідно-каналізаційне господарство» |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. |
Старосамбірське ДЛГП «Галсільліс» |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13. |
Національний Природний Парк «Королівські Бескиди» |
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14. |
Філія «Старосамбірський райавтодор» Дочірнього підприємства «Львівський облавтодор» ВАТ «Державна Акціонерна Компанія» «Автомобільні дороги України» |
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15. |
Комунальний заклад Львівської обласної ради «Созанський Психоневрологічний інтернат» |
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16. |
Комунальне підприємство «Водопровідно-каналізаційне господарство м. Хирів» |
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17. |
КП «Виробниче міське управління житлово-комунального господарства м. Хирів» |
|
|
|
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18. |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Інстал Груп» |
|
|
|
|
|
|
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19. |
Старосамбірський районний суд у Львівській області |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20. |
Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою, земельних відносин, охорони навколишнього природного середовища, містобудування та архітектури Хирівської міської ради |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21. |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Салюс Груп» |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22. |
Відділ культури,молоді спорту та туризму Старосамбірської міської ради |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23. |
Старосамбірська міська рада |
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24. |
Добромильська міська рада |
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25. |
Стрілківська сільська рада |
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26. |
Хирівська міська рада |
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27. |
КНП Добромильської міської ради «Добромильська районна лікарня» |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
28. |
КНП Старосамбірської міської ради «Старосамбірська районна лікарня» |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
29. |
ОЗЗСО І-ІІІ ст. ім. о. Михайла Вербицького с. Стрілки |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
30. |
Ліцей с. Стрілки |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
№ |
Найменування підприємств, установ та організацій |
Планові дати перевірок на 2025 рік |
Результати перевірок |
Відмітка про виконання |
||||||||||||||
січень |
лютий |
березень |
квітень |
травень |
червень |
липень |
серпень |
вересень |
жовтень |
листопад |
грудень |
кількість |
||||||
військово-зобов’язаних |
призовників |
|||||||||||||||||
офіцерів |
сержантів, солдатів |
жінок |
||||||||||||||||
1. |
Підприємство «Західний реабілізаційно-спортивний центр» |
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
КНП «Боринська районна лікарня» |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Боринський професійний ліцей |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
НПП «Бойківщина» |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
МПП «Сян» |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
Турківська автомобільна школа |
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
МПП «Оксана» |
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
КП «Турківське житлово-комунальне управління» |
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
КНП «Турківська комунальна центральна міська лікарня» Турківської міської ради |
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
Філія «Турківський ДЕД» |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
ПП «Тур-Авто» |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12. |
Турківське дочірнє лісогосподарське під-ство ЛГП «Галсільліс» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
13. |
Турківський районний суд |
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14. |
Спорт-сервіс |
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15. |
КНП «Турківський районний центр медико-санітарної допомоги» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
16. |
ДЮСШ «Юність» Турківської м/ради |
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17. |
Відділ освіти, культури і туризму Турківської м/ради |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
|
|
|
|
|
|
|
18. |
Відділ освіти, культури і туризму Боринської с/ради |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
19. |
Фінансове управління Боринської с/р |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20. |
Турківський професійний ліцей |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження начальника
районної військової адміністрації
від «17» січня 2025 року № 3-ВА
ЗАВДАННЯ
з методичного забезпечення військового обліку та підвищення кваліфікації посадових осіб, відповідальних за організацію та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних, забезпечення функціонування системи військового обліку на території Самбірського району на 2025 рік
№ |
Найменування завдання |
Строк проведення |
Відповідальні за виконання |
Відмітки про виконання |
І. Організаційні заходи |
||||
1. |
Організація роботи щодо ведення військового обліку і бронювання відповідно до планів |
Протягом року |
Керівники структурних підрозділів районної державної адміністрації, |
|
2. |
Контроль за веденням військового обліку і бронювання на території Самбірського району |
За планом перевірок |
Заступник голови районної державної адміністрації, |
|
3. |
Контроль виконання громадянами та посадовими особами встановлених правил військового обліку |
Протягом року |
Керівники структурних підрозділів районної державної адміністрації, |
|
4. |
Проведення занять з відповідальними за ведення військового обліку і бронювання в органах місцевого самоврядування Самбірського району. Для організації та проведення занять спланувати виділення коштів у необхідній кількості |
25 березня 2025 року 26 грудня 2025 року |
Заступник голови районної державної адміністрації, |
|
5. |
Проведення занять з відповідальними за ведення військового обліку і бронювання на підприємствах, в установах та організаціях Самбірського району з підвищення кваліфікації. Для організації та проведення занять спланувати виділення коштів у необхідній кількості |
25 червня 2025 року 25 грудня 2025 року |
Заступник голови районної державної адміністрації, |
|
6. |
Проведення нарад з питань забезпечення функціонування системи військового обліку та його стану із заслуховуванням посадових осіб, які допустили порушення правил ведення військового обліку |
25 червня 2025 року 25 грудня 2025 року |
Начальник районної військової адміністрації, |
|
7. |
Інформування РТЦК та СП про призначення, переміщення і звільнення осіб, відповідальних за ведення військово-облікової роботи |
У 7-денний термін |
Керівники підприємств, установ, організацій, |
|
ІІ. Заходи щодо військового обліку призовників і військовозобов’язаних |
||||
1. |
Взяття на військовий облік громадян, які прибули на нове місце проживання, тільки після їх взяття на військовий облік у районному територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки |
Постійно |
Виконавчі комітети міських, селищної, сільських рад |
|
2. |
Зняття з військового обліку громадян після їх вибуття в іншу місцевість (адміністративно-територіальну одиницю) до нового місця проживання тільки після їх зняття з військового обліку в РТЦК та СП |
Постійно |
Виконавчі комітети міських, селищної, сільських рад |
|
3. |
Виявлення призовників і військовозобов’язаних, які проживають на території, що обслуговується, і не перебувають в них на військовому обліку, взяття таких працівників і військовозобов’язаних на персонально-первинний облік та направлення до РТЦК та СП для взяття на військовий облік |
Постійно |
Виконавчі комітети міських, селищної, сільських рад |
|
4. |
Оповіщення на вимогу РТЦК та СП призовників і військовозобов’язаних про їх виклик до РТЦК та СП і забезпечення їх своєчасного прибуття |
За розпорядженням РТЦК та СП |
Виконавчі комітети міських, селищної, сільських рад, |
|
5. |
Постійна взаємодія з РТЦК та СП щодо строків та способів звіряння даних карток первинного обліку призовників і військовозобов’язаних з обліковими даними РТЦК та СП, внесення відповідних змін до них, а також щодо оповіщення призовників і військовозобов’язаних |
За планом |
Виконавчі комітети міських, селищної, сільських рад |
|
6. |
Внесення до карток первинного обліку призовників і військовозобов’язаних змін щодо їх сімейного стану, місця проживання, освіти, місця роботи і посади |
У 5-денний строк |
Виконавчі комітети міських, селищної, сільських рад |
|
7. |
Надсилання до РТЦК та СП повідомлення про реєстрацію (зняття з реєстрації) місця проживання призовників і військовозобов’язаних |
Щомісяця до 5 числа |
Виконавчі комітети міських, селищної, сільських рад |
|
8. |
Надсилання до районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки повідомлення про зміну облікових даних та мобілізаційних розпоряджень, що вилучені |
Щомісяця до 5 числа |
Виконавчі комітети міських, селищної, сільських рад |
|
9. |
Звіряння облікових даних карток первинного обліку призовників і військовозобов’язаних, які перебувають на військовому обліку, з їх обліковими даними, що містяться в особових картках призовників і військовозобов’язаних підприємств, установ, організацій, в яких вони працюють (навчаються), що перебувають на території відповідальності міс, а також із будинковими книгами (даними реєстраційного обліку), іншими документами з питань реєстрації місця проживання фізичних осіб, а також з фактичним проживанням (перебуванням) призовників і військовозобов’язаних шляхом подвірного обходу |
За планом |
Виконавчі комітети міських, селищної, сільських рад |
|
10. |
Звіряння даних карток первинного обліку призовників, які перебувають на військовому обліку в органах місцевого самоврядування, з обліковими даними РТЦК та СП (після приписки громадян до призовних дільниць і перед призовом їх на строкову військову службу, а також в інші строки, визначені ТЦК та СП) |
За планом звіряння |
Виконавчі комітети міських, селищної, сільських рад |
|
11. |
Складення і подання до РТЦК та СП списків громадян, які підлягають приписці до призовних дільниць |
до 1 грудня 2025 року |
Виконавчі комітети міських, селищної, сільських рад, |
|
12. |
Приймання під розписку від призовників і військовозобов’язаних їх військово-облікових документів для подання до РТЦК та СП для звіряння з картками первинного обліку та оформлення бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час |
Постійно |
Виконавчі комітети міських, селищної, сільських рад |
|
13. |
Постійний контроль за виконанням громадянами, посадовими особами підприємств, установ та організацій, які перебувають на території відповідних населених пунктів, встановлених правил військового обліку та проведенням відповідної роз’яснювальної роботи. Звернення щодо громадян, які ухиляються від виконання військового обов’язку, надсилаються до органів Національної поліції для їх розшуку, затримання і доставки до відповідних РТЦК та СП |
Постійно |
Виконавчі комітети міських, селищної, сільських рад |
|
14. |
Інформування РТЦК та СП про всіх громадян, посадових осіб підприємств, установ та організацій, власників будинків, які порушують правила військового обліку, для притягнення винних до відповідальності згідно із законом |
Постійно |
Виконавчі комітети міських, селищної, сільських рад, |
|
15. |
Повідомлення РТЦК та СП про реєстрацію, ліквідацію підприємств, установ та організацій, які перебувають на території відповідних населених пунктів |
Щомісяця до 5 числа |
Виконавчі комітети міських, селищної, сільських рад |
|
16. |
Ведення та зберігання журналу обліку результатів перевірок стану військового обліку призовників і військовозобов’язаних та звіряння облікових даних з даними РТЦК та СП |
Постійно |
Виконавчі комітети міських, селищної, сільських рад, |
|
17. |
Перевірка у громадян під час прийняття на роботу (навчання) наявності військово-облікових документів (у військовозобов’язаних – військових квитків або тимчасових посвідчень, а у призовників – посвідчень про приписку до призовних дільниць). Приймання на роботу (навчання) призовників і військовозобов’язаних здійснюється тільки після взяття їх на військовий облік у РТЦК та СП, а також у разі перебування на військовому обліку в Служби безпеки України та Служби зовнішньої розвідки |
Постійно |
Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій |
|
18. |
Надсилання до РТЦК та СП повідомлень про зміну облікових даних призовників і військовозобов’язаних, прийнятих на роботу (навчання) чи звільнених з роботи (відрахованих з навчального закладу) |
У 7-денний строк |
Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій |
|
19. |
Оповіщення призовників і військовозобов’язаних про їх виклик до РТЦК та СП і забезпечення їх своєчасного прибуття |
За розпорядженням ОТЦК та СП |
Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій |
|
20. |
Забезпечення повноти та достовірності облікових даних призовників і військовозобов’язаних |
Постійно |
Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій |
|
21. |
Взаємодія з РТЦК та СП щодо строків та способів звіряння даних особових карток, списків призовників і військовозобов’язаних, їх облікових даних, внесення відповідних змін до них, а також щодо оповіщення призовників і військовозобов’язаних |
Постійно |
Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій |
|
22. |
Звіряння особових карток призовників і військовозобов’язаних із записами у військових квитках та посвідченнях про приписку до призовних дільниць |
Щомісяця |
Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій |
|
23. |
Проведення звіряння особових карток працівників з обліковими документами РТЦК та СП, в яких вони перебувають на військовому обліку |
За планом (не рідше одного разу на рік) |
Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій |
|
24. |
Внесення до особових карток призовників і військовозобов’язаних змін щодо їх сімейного стану, місця проживання (перебування), освіти, місця роботи і посади |
У 5-денний строк |
Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій |
|
25. |
Надсилання до РТЦК та СП повідомлення про зміну облікових даних |
Щомісяця до 5 числа |
Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій |
|
26. |
Приймання під розписку від призовників і військовозобов’язаних їх військово-облікових документів для подання до РТЦК та СП для звіряння з картками первинного обліку та оформлення бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час |
Постійно |
Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій |
|
27. |
Постійний контроль за виконанням посадовими особами державних органів, підприємств, установ та організацій, призовниками і військовозобов’язаними встановлених правил військового обліку та проведенням відповідної роз’яснювальної роботи |
Постійно |
Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій |
|
28. |
Здійснення досудових розслідувань стосовно ухилення військовозобов’язаних від військового обліку |
За зверненням РТЦК та СП |
Начальник Самбірського районного відділу Головного управління Національної поліції у Львівській області |
|
29. |
Здійснення розшуку, затримання та доставки до РТЦК та СП громадян, які ухиляються від виконання військового обов’язку |
За зверненням органів місцевого самоврядування, РТЦК та СП |
Начальник Самбірського районного відділу Головного управління Національної поліції у Львівській області |
|
30. |
Повідомлення після звернення громадян щодо реєстрації актів цивільного стану РТЦК та СП, в яких перебувають на військовому обліку призовники і військовозобов’язані, про зміну їх прізвища, імені та по батькові, одруження (розлучення), реєстрацію смерті призовників і військовозобов’язаних, вилучення військово-облікових документів, пільгових посвідчень, а також зміну інших даних |
У 7-денний строк |
Керівники органів державної реєстрації актів цивільного стану |
|
31. |
Повідомлення РТЦК та СП про призовників і військовозобов’язаних, стосовно яких повідомлено про підозру у вчинені кримінального правопорушення |
У 7-денний строк |
Начальник органу досудового розслідування |
|
32. |
Повідомлення РТЦК та СП про призовників, стосовно яких кримінальні справи розглядаються судами, а також про вироки щодо призовників і військовозобов’язаних, які набрали законної сили |
У 7-денний строк |
Голова суду |
|
33. |
Вилучення та надсилання до відповідних РТЦК та СП військово-облікових документів призовників і військовозобов’язаних, засуджених до позбавлення волі, обмеження волі або арешту |
Постійно |
Голова суду |
|
34. |
Повідомлення РТЦК та СП про призовників і військовозобов’язаних, яких визнано інвалідами |
У 7-денний термін |
Голова медико-соціальної експертної комісії |
|
35. |
Під час проведення призову громадян на строкову військову службу повідомлення РТЦК та СП про громадян призовного віку, які перебувають на стаціонарному лікуванні |
У 3-денний термін |
Керівники лікувальних закладів |
|
ІІІ. Заходи щодо бронювання військовозобов’язаних |
||||
1. |
Своєчасне оформлення документів для бронювання військовозобов’язаних за центральними і місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, підприємствами, установами та організаціями на період мобілізації та на воєнний час |
У 10-денний термін |
Відповідальні за ведення військового обліку |
|
2. |
Повідомлення РТЦК та СП про бронювання військовозобов’язаних за посадами і зарахування на спеціальний облік |
У 5-денний термін |
Відповідальні за ведення військового обліку |
|
3. |
Інформування РТЦК та СП, про анулювання посвідчень про відстрочку від призову на період мобілізації та на воєнний час |
У 5-денний термін |
Відповідальні за ведення військового обліку |
|
4. |
Уточнення плану вручення посвідчень, списків уповноважених про вручення посвідчень |
Щомісяця |
Відповідальні за ведення військового обліку |
|
5. |
Повідомлення РТЦК та СП щодо підприємств, установ і організацій, які залучаються до виконання мобілізаційних завдань (замовлень) в особливий період |
до 25.12.2025 року |
Головний спеціаліст відділу мобілізаційної роботи районної державної адміністрації,
|
|
6. |
Уточнення плану заміщення військовозобов’язаних працівників, які підлягають призову за мобілізацією |
26.12.2025 року |
Відповідальні за ведення військового обліку |
|
ІV. Звітність з питань військового обліку та бронювання |
||||
1. |
Надсилання до РТЦК та СП повідомлення про зміну облікових даних призовників і військовозобов’язаних, які змінили місце проживання в межах адміністративно-територіальної одиниці, та військовозобов’язаних, що прибули з мобілізаційними розпорядженнями. |
Щомісяця до 5 числа |
Виконавчі комітети місцевих рад |
|
2. |
Надання інформації на запити з питань військового обліку та бронювання |
Постійно |
Відповідальні за ведення військового обліку |
|
3. |
Складання та погодження у РТЦК та СП звіту про чисельність працюючих та військовозобов’язаних, заброньованих згідно з переліками посад та професій, станом на 1 січня (за формою згідно з додатком 4 до постанови Кабінету Міністрів України від 11 січня 2018 року № 12) |
до 25.12.2025 року |
Відповідальні за ведення військового обліку |
|
V. Виконання інших заходів |
||||
1. |
Доведення до органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій змін в законодавстві щодо військового обліку, військової служби та бронювання |
Протягом року |
Заступник голови районної державної адміністрації, |
|
2. |
Проведення роз’яснювальної роботи з військовозобов’язаними працівниками щодо виконання правил військового обліку |
Протягом року |
Начальник РТЦК та СП, |
|
3. |
Виготовлення друкарським способом правил військового обліку і вивішування їх на видному місці у відповідних приміщеннях |
Протягом року |
Керівники державних органів, які забезпечують функціонування системи військового обліку, підприємств, установ та організацій, де ведеться військовий облік призовників і військовозобов’язаних |
|
4. |
Проведення звіряння особових карток працівників за формою № П-2 (П-2дс), особової картки державного службовця з обліковими даними Самбірського РТЦК та СП |
Згідно плану, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації |
Керівники підприємств, організацій, установ, |
|
___________________________________________________
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження начальника
районної військової адміністрації
від «17» січня 2025 року № 3-ВА
ПЛАН
звіряння облікових даних підприємств, установ, організацій, виконавчих комітетів сільських, селищних, міських рад
з обліковими даними Самбірського районного центру комплектування та соціальної підтримки на 2025 рік
А. У виконавчих комітетах міських та сільських рад
№ |
Найменування підприємств, установ та організацій |
Планові дати звіряння на 2025 рік |
Результати звіряння |
Відмітка про виконання |
||||||||||||||
січень |
лютий |
березень |
квітень |
травень |
червень |
липень |
серпень |
вересень |
жовтень |
листопад |
грудень |
кількість |
||||||
військово-зобов’язаних |
призовників |
|||||||||||||||||
офіцерів |
сержантів, солдатів |
жінок |
||||||||||||||||
1. |
Самбірська міська рада |
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Новокалинівська міська рада |
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Рудківська міська рада |
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
Ралівська сільська рада |
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
Бісковицька сільська рада |
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
Добромильська міська рада |
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
Старосамбірська міська рада |
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
Хирівська міська рада |
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
Стрілківська сільська рада |
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
Турківська міська рада |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
Боринська селищна рада |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Б. На підприємствах, в установах та організаціях:
№ |
Найменування підприємств, установ та організацій |
Планові дати звіряння на 2025 рік |
Результати звіряння |
Відмітка про виконання |
||||||||||||||
січень |
лютий |
березень |
квітень |
травень |
червень |
липень |
серпень |
вересень |
жовтень |
листопад |
грудень |
кількість |
||||||
військово-зобов’язаних |
призовників |
|||||||||||||||||
офіцерів |
сержантів, солдатів |
жінок |
||||||||||||||||
1. |
Самбірська районна державна адміністрація |
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
Самбірська районна рада |
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Самбірська міська рада |
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
КНП Самбірської міської ради «Самбірська центральна лікарня» |
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Самбірської міської ради |
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
Самбірське комунальне підприємство «Об’єднане» |
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
Самбірське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства |
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
КНП Самбірської міської ради «ЖЕК» |
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
ПТМ «Самбіртеплокомуненерго» |
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
Самбірський міськрайонний суд Львівської області |
|
|
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
Самбірське управління ДКСУ у Львівській області |
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. |
Новокалинівська міська рада |
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13. |
Новокалинівське ВУЖКГ |
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14. |
Рудківська міська рада |
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15. |
КНП «Рудківська лікарня» Рудківської міської ради» |
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16. |
Рудківське ВУЖКГ |
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17. |
Ралівська сільська рада |
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18. |
КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Ралівської сільської ради |
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19. |
Бісковицька сільська рада |
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20. |
Самбірський фаховий медичний коледж |
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21. |
Самбірський технікум економіки та інформатики |
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22. |
Вишнянський коледж ЛНАУ |
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23. |
ТзОВ « СЕМ ЕКОПАК» |
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24. |
ТзОВ «Самбірська птахофабрика» |
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25. |
ТОВ «Ембавуд Україна» |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26. |
ПрАТ «Самбірський приладобудівний завод «Омега»» |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27. |
ТзОВ «Молокозавод Самбірський» |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28. |
ТзОВ «ЕІМО» |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29. |
ТОВ «Самбірський елеватор» |
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30. |
ТОВ «Тирегод Україна» |
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31. |
ТзОВ «Самбірське АТП-14608» |
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32. |
ТзОВ «Самбірагротехмаш» |
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33. |
ТзОВ «ЮСЕНКО НАДРА» |
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34. |
ПП «Служба охорони САМБІР-ГАРАНТ» |
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35. |
ТОВ «СЕМ ТЕХНОЛОДЖІ» |
|
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36. |
ТОВ «Самбірський ГРОД» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
37. |
ТОВ «Девелопмент Захід Груп» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
38. |
ППО «Самбірські колійні дорожні ремонтно-механічні майстерні» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
39. |
ТзОВ «Куйдич» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ |
Найменування підприємств, установ та організацій |
Планові дати звіряння на 2025 рік |
Результати звіряння |
Відмітка про виконання |
||||||||||||||
січень |
лютий |
березень |
квітень |
травень |
червень |
липень |
серпень |
вересень |
жовтень |
листопад |
грудень |
кількість |
||||||
військово-зобов’язаних |
призовників |
|||||||||||||||||
офіцерів |
сержантів, солдатів |
жінок |
||||||||||||||||
1. |
ТОВ «Чумак» |
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
ПП «Кавказ» |
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
ТОВ «КАР’ЄР» |
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
Державний професійний технічний навчальний заклад «Нижанковицький професійний ліцей» |
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
КП «Старий Самбіртеплокомуненерго» |
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
КП «Міське виробниче управління житлово-комунального господарства м. Добромиль» |
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
Фаховий коледж Львівського університету «Бізнесу і Права» |
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
ТОВ «АГРО ОПТІМА» |
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
ТОВ «Укрлісхолдінг-Трейд» |
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
КП «Міське виробниче управління житлово-комунального господарства м.Старий Самбір |
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
КП «Старосамбірське міське водопровідно-каналізаційне господарство» |
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. |
Старосамбірське ДЛГП«Галсільліс» |
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13. |
Національний Природний Парк «Королівські Бескиди» |
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14. |
Філія «Старосамбірський райавтодор» Дочірнього підприємства «Львівський облавтодор» ВАТ «Державна Акціонерна Компанія» «Автомобільні дороги України» |
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15. |
Комунальний заклад Львівської обласної ради «Созанський Психоневрологічний інтернат» |
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16. |
Комунальне підприємство «Водопровідно-каналізаційне господарство м. Хирів» |
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17. |
КП «Виробниче міське управління житлово-комунального господарства м. Хирів» |
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18. |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Інстал Груп» |
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19. |
Старосамбірський районний суд у Львівській області |
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20. |
Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою, земельних відносин, охорони навколишнього природного середовища, містобудування та архітектури Хирівської міської ради |
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21. |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Салюс Груп» |
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22. |
Відділ культури,молоді спорту та туризму Старосамбірської міської ради |
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23. |
Старосамбірська міська рада |
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24. |
Добромильська міська рада |
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25. |
Стрілківська сільська рада |
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26. |
Хирівська міська рада |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27. |
КНП Добромильської міської ради «Добромильська районна лікарня» |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28. |
КНП Старосамбірської міської ради «Старосамбірська районна лікарня» |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29. |
ОЗЗСО 1-3 ст. ім. о. Михайла Вербицького с. Стрілки |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30. |
Ліцей с. Стрілки |
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ |
Найменування підприємств, установ та організацій |
Планові дати звіряння на 2025 рік |
Результати звіряння |
Відмітка про виконання |
||||||||||||||
січень |
лютий |
березень |
квітень |
травень |
червень |
липень |
серпень |
вересень |
жовтень |
листопад |
грудень |
кількість |
||||||
військово-зобов’язаних |
призовників |
|||||||||||||||||
офіцерів |
сержантів, солдатів |
жінок |
||||||||||||||||
1. |
Підприємство «Західний реабілізаційно-спортивний центр» |
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
КНП «Боринська районна лікарня» |
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
Боринський професійний ліцей |
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
НПП «Бойківщина» |
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
МПП «Сян» |
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
Турківська автомобільна школа |
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
МПП «Оксана» |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
КП «Турківське житлово-комунальне управління» |
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
КНП «Турківська комунальна центральна міська лікарня» Турківської міської ради |
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
Філія «Турківський ДЕД» |
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
ПП «Тур-Авто» |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. |
Турківське дочірнє лісогосподарське під-ство ЛГП «Галсільліс» |
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13. |
Турківський районний суд |
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14. |
Спорт-сервіс |
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15. |
Бітлянський ЗЗСО І-ІІІ ст – ЗДО Боринської с/ради |
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16. |
Боберківський ЗЗСО І-ІІІ ст – ЗДО Боринської с/ради |
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17. |
Боринський ЗЗСО – ЗДО Боринської с/ради |
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18. |
Верхненський ЗЗСО І-ІІ ст. Боринської с/ради |
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19. |
В.Висоцький ЗЗСО І-ІІІ ст. – ЗДО Боринської с/ради |
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20. |
В.Яблунський ЗЗСО І-ІІІ ст. – ЗДО Боринської с/ради |
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21. |
Вовченський ЗЗСО І-ІІІ ст Турківської м/ради |
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22. |
Верхньогусненський ЗЗСО І-ІІІ ст. – ЗДО Боринської селищної ради |
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23. |
Ільницький ЗЗСО І-ІІІ ст. Турківської м/ради |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24. |
Лімнянський ЗЗСО І-ІІІ ст. ім. Р. Мотичака Турківської м/ради |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25. |
Либохірський ЗЗСО І-ІІІ ст. – ЗДО Боринської с/ради |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26. |
Турківський ЗЗСО І-ІІІ ст. № 1 Турківської м/ради |
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27. |
Турківський ЗЗСО І-ІІІ ст. Турківської м/ради |
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28. |
Явірська ЗОШ І-ІІІ ст. Турківської м/ради |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29. |
Ясеницький ЗЗСО І-ІІІ ст. Турківської м/ради |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30. |
Буковинський ЗЗСО І-ІІ ст. Боринської с/р |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31. |
Жукотинська ЗЗСО І-ІІ ст. Боринської с/ради |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
32. |
Завадівська гімназія імені Івана Сакаля Турківської м/ради |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
33. |
Ісаївська гімназія Турківської м/ради |
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34. |
Карпатська гімназія ім. Михайла Іваничка Боринської с/ради |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
35. |
Комарницька гімназія ЗЗСО – ЗДО Боринської с/ради |
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
36. |
Кривківський ЗЗСО І-ІІ ст. Боринської с/ради |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
37. |
Либохорська гімназія ЗЗСО – ЗДО Боринської с/р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
38. |
Лосинецька гімназія Турківської м/ради |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
39. |
Мельничненська гімназія Турківської м/ради |
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40. |
Нижненська гімназія Боринської с/ради |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
41. |
Нижньовисоцька гімназія ЗЗСО – ЗДО Боринської с/ради |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
42. |
Нижньотурівський ЗЗСО І-ІІ ст. – ЗДО Боринської с/ради |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
43. |
Нижньояблунський ОЗЗСО І-ІІІ ст. – ЗДО Боринської с/ради |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
44. |
Присліпська гімназія Турківської м/ради |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
45. |
Радицька ЗЗСО І-ІІ ст. Турківської м/ради |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
46. |
Риківська гімназія ЗЗСО – ЗДО Боринської м/ради |
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47. |
Розлуцька гімназія Турківської м/ради |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48. |
Сигловатський ЗЗСО І-ІІ ст Боринської с/ради |
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49. |
Сянківська гімназія Боринської с/ради |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50. |
Турківська гімназія № 2 Турківської м/ради |
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51. |
Шандровецька гімназія ім. Василя Борути |
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52. |
Шум’яцька ЗЗСО І-ІІ ст. Турківської м/ради |
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53. |
Хащівська ЗЗСО І-ІІ ст. Турківської м/ради |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54. |
Яворівський ЗЗСО І-ІІ ст. Боринської с/ради |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55. |
Турківська гімназія № 1 ім. О. Ільницького |
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
56. |
КНП «Турківський районний центр медико-санітарної допомоги» |
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
57. |
ДЮСШ «Юність» Турківської м/ради |
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58. |
Відділ освіти, культури і туризму Турківської м/ради |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
59. |
Відділ освіти, культури і туризму Боринської с/ради |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
60. |
Фінансове управління Турківської м/ради |
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61. |
Фінансове управління Боринської с/р |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62. |
Турківський професійний ліцей |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
63. |
КЗ позашкільної освіти «Будинок дитячої та юнацької творчості» |
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64. |
КУ «Центр надання соціальних послуг» Турківської міської ради |
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65. |
КЗ «Публічна бібліотека Турківської міської ради» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
____________________________________________________
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження начальника районної військової адміністрації
від «17» січня 2025 року № 3-ВА
СКЛАД
комісії по перевірці стану військового обліку та бронювання на території Самбірського району на 2025 рік
Вісьтак |
- заступник голови районної державної адміністрації, голова комісії. |
Затварська |
- головний спеціаліст відділу мобілізаційної роботи апарату районної державної адміністрації, секретар комісії; |
Члени комісії: |
|
Бекар |
- головний спеціаліст групи військового обліку сержантів і солдатів запасу відділення військового обліку та бронювання Самбірського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (за згодою); |
лейтенант Блажівська |
- офіцер відділення обліку мобілізаційної роботи другого відділу Самбірського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (за згодою); |
майор Герич |
- начальник відділення призову Самбірського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (за згодою); |
Германович |
- провідний спеціаліст відділення обліку мобілізаційної роботи другого відділу Самбірського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (за згодою); |
Гривнак |
- головний спеціаліст групи бронювання відділення військового обліку та бронювання Самбірського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (за згодою); |
Ігнацевич |
- інспектор відділення обліку мобілізаційної роботи другого відділу Самбірського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (за згодою); |
Квашеняк |
- начальник відділу гуманітарної політики районної державної адміністрації; |
старший лейтенант Мацей |
- старший офіцер відділення обліку мобілізаційної роботи першого відділу Самбірського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (за згодою); |
майор Мельник |
- начальник відділення військового обліку та бронювання Самбірського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (за згодою); |
майор Роман |
- начальник групи військового обліку сержантів і солдатів запасу відділення військового обліку та бронювання Самбірського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (за згодою); |
підполковник Сташко |
- заступник начальника Самбірського РТЦК та СП – начальник відділення рекрутингу і комплектування Самбірського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (за згодою); |
старший солдат Цегенько |
- оператор відділення обліку мобілізаційної роботи, заступник начальника першого відділу Самбірського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (за згодою); |
капітан Яворський |
- старший офіцер другого відділу Самбірського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (за згодою); |
Яній |
- провідний спеціаліст відділення обліку мобілізаційної роботи, заступник начальника першого відділу Самбірського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (за згодою). |
__________________________________________